Shop Mobile More Submit  Join Login
Tales_Of_Seaserpent by Fiery-Fire Tales_Of_Seaserpent by Fiery-Fire
UF5.01

Doing practice in UF :lmao:...oouuughh..things feels 'rusty' a bit ...

Featured by :iconlindelokse: >> [link]

Featured by :iconnorwegianangel: >> [link]
and >> [link]
.
.
.
.
Add a Comment:
 
:iconsilverdragon04:
Silverdragon04 Featured By Owner Apr 12, 2014
This is pretty. Love the colors
Reply
:iconalien-dreams:
alien-dreams Featured By Owner Apr 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
I have featured this beautiful artwork and your other wonderful piece 'The Old Man and the Sea' here [link]
If you would prefer me to remove them, just let me know :)
Reply
:iconfractaleuphoria:
FractalEuphoria Featured By Owner Jul 18, 2010  Hobbyist Digital Artist
Hello! :wave:
You have been featured in this news article [link] and in my journal [link] :aww:
If you don't want to be featured, just let me know and I'll remove your deviation :blackrose:
Reply
:iconfiery-fire:
Fiery-Fire Featured By Owner Jul 25, 2010  Hobbyist Digital Artist
Wow!!! great I luve it !!!
many thanks :hug:ss :)
Reply
:iconlindelokse:
lindelokse Featured By Owner Sep 20, 2009   Digital Artist
This beautiful picture have been featured in my latest journal :love:
If you want me to remove it, please let me know :)
Reply
:iconfiery-fire:
Fiery-Fire Featured By Owner Sep 21, 2009  Hobbyist Digital Artist
OMFG !!! I gotta look :lmao:
:sprint:
Reply
:iconkiug:
Kiug Featured By Owner Aug 14, 2009  Hobbyist General Artist
Incredible :D
Reply
:iconfiery-fire:
Fiery-Fire Featured By Owner Aug 15, 2009  Hobbyist Digital Artist
Thank you very much :D
Reply
:iconmehrdadart:
mehrdadart Featured By Owner Aug 9, 2009   Digital Artist
:wow:
Reply
:iconfiery-fire:
Fiery-Fire Featured By Owner Aug 9, 2009  Hobbyist Digital Artist
Thank you :blowkiss:
Reply
:iconszellorozsa:
Szellorozsa Featured By Owner Aug 8, 2009
I can't imagine how it will be when you won't feel "rusty" anymore. This is already very beautiful.
Reply
:iconfiery-fire:
Fiery-Fire Featured By Owner Aug 9, 2009  Hobbyist Digital Artist
have been using apo lately, that's the meaning of rusty ;)
Glad this one is liked :D
Reply
:iconmagnusti78:
magnusti78 Featured By Owner Aug 8, 2009  Hobbyist Digital Artist
Amazing!! :faint:
Reply
:iconfiery-fire:
Fiery-Fire Featured By Owner Aug 8, 2009  Hobbyist Digital Artist
:D Yey!!! You like it :heart:
and I thought all along it was too busy :lmao:
Reply
:iconmagnusti78:
magnusti78 Featured By Owner Aug 8, 2009  Hobbyist Digital Artist
I love it!! :)
Reply
:iconfiery-fire:
Fiery-Fire Featured By Owner Aug 9, 2009  Hobbyist Digital Artist
Thank you sweetie :glomp:ss :D
Reply
:icon12go:
12GO Featured By Owner Aug 7, 2009
Very nice, there is so much going on! :D
Reply
:iconfiery-fire:
Fiery-Fire Featured By Owner Aug 8, 2009  Hobbyist Digital Artist
Thank you :hug:ss
hey happy everybody likes it ! ;)
Reply
:iconparrotdolphin:
parrotdolphin Featured By Owner Aug 7, 2009  Professional Digital Artist
Rusty my ass! This is really great! :)
Reply
:iconfiery-fire:
Fiery-Fire Featured By Owner Aug 8, 2009  Hobbyist Digital Artist
hahaha...a bit , once you know it I guess you don't loose it :rofl:
Thanks Janet :hug:ss
Reply
:iconpennys-designs:
pennys-designs Featured By Owner Aug 7, 2009  Hobbyist Digital Artist
WOW!!!! Beautiful! I love your avatar! Simply darling!! :nod:
Reply
:iconfiery-fire:
Fiery-Fire Featured By Owner Aug 7, 2009  Hobbyist Digital Artist
Thank you :)
Oh, dang it you just saw the avatar :lmao:, thankies I animated one of my drawings ;)
Reply
:iconpennys-designs:
pennys-designs Featured By Owner Aug 8, 2009  Hobbyist Digital Artist
It's fantastic! (I seen your avatar a few weeks ago, just thought I'd finally say so!) Could I ask you to make one for me? :nod:
Reply
:iconfiery-fire:
Fiery-Fire Featured By Owner Aug 9, 2009  Hobbyist Digital Artist
Hmm..I can make something sure but I need a start image :nod:
My new avi is from my won drawing ;)
Reply
:iconmythos721:
Mythos721 Featured By Owner Aug 7, 2009
gdsfjkhgadsrfjkhgsadlkjhadslkjhsdalkjgsd k :faint:
Reply
:iconfiery-fire:
Fiery-Fire Featured By Owner Aug 7, 2009  Hobbyist Digital Artist
hehakjdheiwohoihvdfuvdjvn jcxn jskL;AOKSP :blowkiss:
:rofl:
Reply
:iconloony-lucy:
Loony-Lucy Featured By Owner Aug 7, 2009  Hobbyist Digital Artist
Very nice colors and incredible details! :wow:
Reply
:iconfiery-fire:
Fiery-Fire Featured By Owner Aug 7, 2009  Hobbyist Digital Artist
Thank you Lucy - UF is really great for that :nod:
Reply
:iconjimpan1973:
Jimpan1973 Featured By Owner Aug 7, 2009  Hobbyist Digital Artist
:omg: :faint: It's so freakin awesome! 1000 lovely details to look at. I so love it!
Reply
:iconfiery-fire:
Fiery-Fire Featured By Owner Aug 7, 2009  Hobbyist Digital Artist
hahaha !!! :boogie: Yes it has a cool feel to it ...
I told you I'm gonna do some practice ;)
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Art Print
  • Canvas
  • Photo




Details

Submitted on
August 7, 2009
Image Size
6.0 MB
Resolution
3000×1909
Thumb

Stats

Views
1,413
Favourites
93 (who?)
Comments
30

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×